آیا از مهارت‌های پنجره هافمن خود خجالت می‌کشید؟ در اینجا چه باید کرد

آیا از مهارت‌های پنجره هافمن خود خجالت می‌کشید؟ در اینجا چه باید کرد

 

در صورت استفاده از یراق آلات roto آلمان تقریبا۲۵ درصد به قیمت ها اضافه می گردد. تقریبا اختلاف قیمت بین این ۲ نوع پروفیل ۲۵ تا ۳۰ درصد می باشد. • مقایسه قیمت: بدلیل تغییرات روزانه و بیش از اندازه قیمت، از شرح قیمت ها معذوریم. خوب است بدانید استفاده از وایتکس برای پاک کردن پروفیل اصلا مناسب نیست چون بهصورت تدریجی پروفیل شما تخریب میشود و ویژگیهایی مثل عایقبودن آن از دست میرود. قیمت مناسب پنجره دو جداره بستگی زیادی به اجزای سازنده آن دارد. در واقع نوع و جنس یراق آلات مورد استفاده در ساخت درب و پنجره یو پی وی سی، تاثیر بسیار زیادی را، در قیمت نهایی این محصولات، دارد. اجناس ساخته شده از جنس upvc هیچ گاه نیازی به رنگ آمیزی نداشته و می توانید آن را در طرح، مدل و رنگ های متنوعی خریداری نمایید، ولی رنگ غالب آن سفید می باشد البته برخی مدل ها با طرح قهوه ای و یا بلوطی نیز در بازار موجود است.

 

نکته مهم آن است که نباید به دلیل قیمت پنجره دو جداره پایین تر به شرکت های متفرقه روی آورد که قطعات مختلف پنجره را جدا جدا تهیه و سر هم میکنند و نصب آنها با مشکلات مختلفی مواجه میشود. خط پروفیل پنجره این شرکت شامل 6 سیستم پنجره است، از پنجره های 3 محفظه بهینه و کاربردی با عرض 58 میلیمتر گرفته تا پنجره های 6 محفظه ای 80 میلی متری پیشرفته تر و پیچیده تر. برای تمیز کردن پنجره های دو جداره خود از ابزار های تیز استفاده نکنید تا به پروفیل آسیب وارد نشود. پروفیل یو پی وی سی به دلیل ذرات موجود در آن اغلب به رنگ سفید است.اما تولید کنندگان پروفیل به خاطر برطرف کردن نیاز مشتریان مختلف به تولید پروفیل رنگی نیز می پردازند. فریم های چوبی به کار رفته در این محصول بسیار چشم نواز بوده و استفاده از آن در هر ساختمانی نگاه را خیره می کند.  

 

خوب است بدانید حفظ فاکتور خرید محصول کمک میکند در استفاده از گارانتی به مشکل برنخورید. این نکته نیز حائز اهمیت است که تنها وقتی همه پروفیلهای استفاده شده از محصولات هافمن باشد، پنجره دو جداره شما شامل گارانتی میشود. محصول از نظر استحکام و ضربههای کششی نیز تست میشود. اگر تغییر رنگ و دفرمه شدن پروفیل بر اثر استفاده شما از مواد شیمیایی، حلالهای صنعتی و مادههای پاککننده اسیدی باشند که باعث پخش گازهای گوگرد، فسفر و کلر میشوند، محصول پروفیل پنجره دو جداره هافمن شما از گارانتی خارج میشود. لازم است بدانید تمام پروفیل های در و پنجره هافمن از زمان نصب، اگر شرایط نگهداری صحیح را رعایت کنید، به مدت ۲۵ سال در زمینههایی مثل دفرمهشدن، تغییر رنگ و شکل گارانتی دارند. علاوه بر این، تمام پنجره های UPVC به طور مؤثر میزان اتلاف حرارت را تا 30٪ کاهش می دهند و این نشان دهنده سرمایه گذاری در آینده شما و پس انداز قبض شماست. یکی از مواردی که در تصمیم گیری متقاضیان استفاده از پنجره های دو جداره تاثیرگذار است، گارانتی پروفیل پنجره دو جداره علاوه بر قیمت پنجره دو جداره است. زیباسازی فضای بیرونی و داخلی ساختمان: دلیل دیگری که باعث شده است تا مصرف کنندگان برای تعویض پنجره های قدیمی برند هافمن اقدام کنند، زیباسازی فضای خانه است. 

 

همچنین سبکی پروفیل باعث میشود وزن اضافی به دیوار تحمیل نشود. چون در هر گام از تولید محصول در کارگاههای هافمن، واحد کنترل کیفی نظارت لازم را به خرج میدهد، کیفیت، ثبات و براق بودن رنگ پروفیلها تضمین میشود. هافمن ۲۵ سال برای تغییر رنگ و شکل محصول خود را ضمانت میکند. مقاومت در برابر آب و هوای مختلف این محصول به دلیل ساختار خاص و مواد اولیه به کار رفته در این محصول در برابر رطوبت، باران، آفتاب و … همچنین مقاومت پروفیل در برابر ضربه ناشی از سقوط وزنه در آزمایشگاه بررسی میشود تا محصول نهایی چنین مشکلاتی نداشته باشد. هافمن سرویس همچنین پس از خرید شما و نصب محصول پنجره دو جداره به دست مجربترین کارشناسان خود، همواره آماده است مشکلات احتمالی را حل کند و پس از خرید به شما پشتیبانی لازم را ارائه کند. وین تک همیشه به دنبال کیفیت بالا بوده و با گرفتن لیسانس از کشورهای پیشرفته توانسته است از فناوری های این کشورها استفاده کرده و یک خط تولید کاملا پیشرفته را راه اندازی کند. 

|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : وبمستران
تاریخ : یک شنبه 28 اسفند 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: